2 december!

Hejsan, upptäckte nyss att jag har glömt min data i skolan, smart smart. Hade ju inte varit så farligt om jag hade den i mitt skåp men så smart är jag inte utan den ligger på ett bord i våran så kallade "uppehållsrum" Jag la den på ett bord för att sedan lägga ner den i min väska men jag la aldrig ner den i min väska. Nog pratat om min glömda data. I dag har jag pluggat. Någon som blev förvånad? nee det tror jag inte ni blev heller. Hoppade över träningen eftersom att jag ska till skolan och göra engelska prov klockan halv 8 så bäst att öva till det. Kan nästan allt nu känns bra. Om en kvart börjar julkalendern och den vill jag inte missa så då ska jag kolla på den och sen ska jag ner med nästan i böckerna igen och börja plugga lite.


lekte lite med kameran innan när jag pluggade hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0