Med allt bra finns det alltid något dåligt.

Tjenixen!
nu har jag kommit hem från skolan vi slutade vid kvart över 1 chilligt. vi spelade vollyboll sista lektionen jag sög apa och var skitdålig det var väl jag som gjorde så att mitt lag tillslut förlorade. Fast vi ledde från början men sen gick allt åt skogen. Nog pratat om mina vollyboll kunskaper. Imorgon väntas någor jätte roligt något jag väntat på att få göra i nästan hela mitt liv nämligen ett biologiprov vilket vi har en gång i veckan. Känns det som i alla fall. Så vad tror ni jag ska göra i kväll? svar: plugga. känns som att denna bloggen har blivit en pluggblogg vi skriver endast: Nu ska jag plugga, eller nu har jag pluggat. kommer nog ett sådant nu har jag pluggat inlägg lite senare när jag har pluggat klart och kan allting. Men för att det ska komme ett sådant inlägg måste jag nog börja plugga och inte blogga mer. Så därför gör jag det nu! / TILDAL

försöker se lite lidande ut, lyckas inge vidare tycker mest jag ser ut som en tant i beck som jag och Tilda alltid härmar lika roligt varje gång hah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med i en rolig tävling?

Gå in på www.moscoo.blogg.se och läs hur just du kan vinna!

Take care ! :)

2010-12-07 @ 17:54:27
URL: http://moscoo.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hej, tack för att du medverkade i veckans blogg hos mig! Hoppas allt är bra med dig? :)

2010-12-07 @ 23:19:55
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0