TildaR

Hejsan! Jag är tildaR, jag tänkte berätta lite kort om mig själv. Somsagt så bor vi en stad i småland. Fast jag bor en bit utanför staden, alltså på landet. Där bor jag med min mamma,pappa och min lilla hund molly.

På fritiden så är jag med tildaL, spelar innebandy och ha det allmänt roligt. Jag går på en privatskola med inriktning "hälsa och idrott". Jag älskar att resa och att träffa nya människor, och jag hatar folk och ljuger och att kräkas.

När jag blir stor vill jag bli polis, mina favorit filmer är Wallander och Beck och sånna filmer.


Just nu sitter jag i skolan, jämt mig sitter TildaL. Vi skriver om Columbus, inte helt tråkigt faktiskt.  Efter skolan så ska jag åk till göteborg, vi ska hälsa på min storasyster och bor där.



Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0