Äntligen!

Hejsan! äntlige får jag sitta vid datan. I går kväll så var jag och TildaR med några kompisar Sara, Hanna, Ida, Agnes, Lina mycket trevligt. runt halv 1 kom jag hem och då gick jag ju och la mig nu väntar jag på att Tilda ska komma hem till mig så att vi kan åka ner och kolla på när killarna spelar hockeymatch, Känner mig sååå taggad på att sitta i en kall ishall och frysa. Nu ska jag platta till mitt hår som just nu inte ser riktigt klokt ut sen ska jag sminka mig och efter det hoppas jag på att Tilda är här.

Fjortis vs "Emo" vet inte om man kan kalla mig precis emo men det var tanken bakom det hela. men vi kanske misslyckades en aning.  / TILDAL

Kommentarer
Postat av: neli

fin blogg du har tjejen :)

2010-12-04 @ 23:08:31
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: neli

haha oj, sorry. märkte det nu hihi!

hoppas att ni haft en bra dag tildor :D

2010-12-04 @ 23:32:02
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0