PEACE!

hejsan, vi var varit mycket oaktiva på bloggen den senaste tiden dåligt av oss dags för skärpning, har bara varit så mycket i skolan och allting, I dag har våran klass gått Lucia 3 gånger en gång för hela skolan + brandmännen, sen klockan 2 stod vi på maxi och sjöng och det gjorde vi även vid halv 4. Där fick vi ihop lite pengar till våran klassresa. Vi ska åka till Prag fick vi reda på i dag! bättre en Tyskland iaf ditt alla på Astrad åker (våran förra skola vi gick på innan vi bytte till friskola). Imorgon ska jag göra spanska prov klockan kvart över 8, jag har egentligen sovmorgon till klockan kvart över 9 känns ju jätte kul att behöva gå upp en timme tidigare för ett himmlans spanska prov som jag ändå inte kommer klara. Men det är bara att göra sitt bästa så kanske det går bra. För övrigt så har det inte hänt någonting sen vi bloggade senast. Eller jo i torsdags var vi i växjö med skolan. mellan 1-3 var vi och badade på äventyrsbadet mycket skoj. Efter det hade vi fri tid i växjö då vi så klart gick på stan, sen vid halv 8 kollade vi på musikalen sound of music. Ganska dryg men bra. Har nästan kommit på vad jag ska köpa i julklapp till alla som jag ska köpa till känns skönt att nästan vara klar med det alla andra jular har jag varit den 23 december och letat runt i hela stan efter någonting. stackars dom som fått julklappar av mig. dagens bild får min syster och min kusin stå för i sommras fick dom en idé om att demostrera dom gjorde lappar och skrev "vi vill ha fred på jorden" sen gick dom runt med såna skylltar på våran gata och delade även ut paper till våra grannar. Jaa vi har väll också varit små och haft lite knäppa idéer. / TILDAL


Kommentarer
Postat av: RC

Tjjjjjeeenare!



Min blogg som jag driver nu är ny och inriktningen är foto, musik och min vardag. Jag är väldigt tacksam om du kan ge lite kritik över vad du tycker jag ska förbättre på bloggen. Den är ju fortfarande lite under uppbyggnad så jag vill veta vad jag kan förbättra. Tack på förhand, Kram RC

2010-12-15 @ 16:59:52
URL: http://beccacandevi.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-25 @ 17:15:11
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: ELIN- mode & vardag

gud vilken söt bild! :D

2011-03-19 @ 21:17:20
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0